Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Nordic Groom ApS
Cvr- nr: 43178415
Lauritz Sørensens vej 1 
2000 Frederiksberg
Support@Nordicgroom.dk

Tlf. 26125954. Telefon tider 12-15


Priser
Hos Nordic Groom er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi
forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages
forbehold for udsolgte varer.

Betaling
Nordic Groom modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard,
Maestro, Apple Pay, Google Pay, PayPal og Mobilepay
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der tages ingen kortgebyrer 
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og
udsolgte/udgåede varer.

Levering
Hos Nordic Groom tilbyder vi altid GRATIS FRAGT på vores produkter ved køb over 499 kr.
Ordrer lagt inden kl.15:00 blive sendt same hverdag. Ordrer lagt herefter sendes næstfølgende
hverdag.
Vi sender til hele Danmark, og der sendes og leveres varer alle ugens hverdage. 
Pakken bliver leveret direkte ved nærmeste pakkeshop, og vil tage mellem 1-2 leveringsdage.
Modtageren modtager en SMS/Mail om hvor pakken kan afhentes. Pakken kan også findes via
tracking-nummeret som modtages i sin leverings mail.

Vi prøver altid at gøre leveringstiden så hurtig som muligt! 

Ordrer vi modtager i weekenden og på helligdage, sendes altid førstkommende hverdag.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl
i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag
i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader
begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du
har opdaget manglen/fejlen. 

Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg. nr. og konto
nr., så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller
anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til
vores opfyldelse af refusionen.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:


Nordic Groom ApS
Lauritz Sørensens vej 1 st tv
2000 Frederiksberg
Support@Nordicgroom.dk


Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
- Hvor du modtager ordren.
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige
varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af
levering af varer der består af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over
en bestemt periode.


Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på support@Nordicgroom.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Returnering
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort
brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en
kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende
oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Nordic Groom. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder

Nordic Groom
Lauritz Sørensens vej 1 st tv
2000 Frederiksberg
Support@Nordicgroom.dk


Hvis det ikke lydes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus, Toldboden 2 
8800 Viborg 


Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes
Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/ 


Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. 
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr